Update @hoyesen

insta1

 

1: Brilleslange sminket og klar for jobb. 2: Alene hjemme med selskap av mine herlige katter. 3: Glitter is my best friend. 4: Kosekveld med caffelatte i den fineste sommerfuglkoppen. 5: Smokey eyes for work at makeupstore.
6: En superfin sommerfugl i hagen. 7: jentehelg med besøk av min vakre mamma. 8: Kosekatten mimmi inni dyna. 9: ny lykt. 10: Smykker laget av meg som du kan kjøpe her: http://www.etsy.com/shop/whatlilyloves

insta2

 

11: Fargerik sminke til jobb. 12: på veg til jobb med toget. 13: dobbel liner med rød og sort. 14: nye toms i lilla. 15: Busted katter på badet.

insta3

 

16: Mimmi vennen min. 17: Ovnsbakt kylling med ost og potetgull😉 og hjemmelaget creme brulé! NAM!

 

Hva heter du på Instagram? Jeg vil gjerne følge deg der!

2 thoughts on “Update @hoyesen

Leave a Reply

