Update @hoyesen

insta1
1 & 2: Shopping fra Etsy. En skriveblokk, katteøyering,øredobber med verdenskartet på og et galaxy smykke. 3: Makeupen jeg brukte på jobb en dag. 4: Mimring tilbake til grillfesten hos huseierne. 5: Var syk en dag og katten min Mookey holdt meg med selskap HELE dagen.

insta2
6
: Glossybox. Så gøy å åpne for å se hva jeg fikk. 7: Cafe date med verdens beste venn på verdens kuleste cafe. Så koselig!🙂

Hva heter dere på Instagram-så jeg kan følge dere der🙂

One thought on “Update @hoyesen

Leave a Reply

