Iherb favorites and tips

Skjermbilde 2013-06-24 kl. 17.31.48

 

I det siste har jeg handlet en del på nett og der jeg virkelig har tatt av er på iherb.com.
Der har de alt du finner på helsekosten og mer til for en MYE lavere pris.
Har funnet en del favoritter derfra til nå og tenkte dele de mer dere.

Skjermbilde 2013-08-11 kl. 17.47.58
L
ønnesirup som smaker supergodt. Den er organisk og kan brukes i alt fra bakst, på pannekaker, til å marinere frukt og i frokostblandingen. Du finner den her: http://www.iherb.com/Coombs-Family-Farms-Organic-Maple-Syrup-12-fl-oz-354-ml/32485

Skjermbilde 2013-08-11 kl. 17.54.08
C
hia frø bruker jeg ofte når jeg lager smoothie. De er en kilde til Omega 3 fettsyrene. Forskning viser at omega 3 minsker risikoen for angst, depresjoner og volds tendenser. Du kan finne de her: http://www.iherb.com/Navitas-Naturals-Raw-Chia-Seeds-16-oz-454-g/14042

 

Skjermbilde 2013-08-11 kl. 18.00.42
E
n annen ting jeg ofte har i smoothiene mine er GOJI bær. De kan også brukes i kaker, sjokolade, syltetøy o.l. Du finner dem her: http://www.iherb.com/Navitas-Naturals-Goji-Berries-Sun-Dried-16-oz-454-g/8253

 

Skjermbilde 2013-08-11 kl. 18.03.34
A
tkins Chocolate Caramel Mousse Bar: Mmmmm.. Denne er farlig god altså! Atkins har veldig bra sjokoladebarer, smaker ikke rart som jeg synes mange andre sunnere barer gjør. Du finner denne typen her: http://www.iherb.com/Atkins-Endulge-Chocolate-Caramel-Mousse-Bar-5-Bars-1-2-oz-34-g-Per-Bar/29620

 

Det var noen av mine favoritter. Kommer flere innlegg om tingene jeg liker fra iherb senere.
Husk at du bør holde deg til under 200 kr når du bestiller. Hvis ikke kommer toll og moms i tillegg.
Tenk også litt på vekten på det du bestiller slik at du kan velge den billigste shippingen på 4$.

Er det første gang du skal bestille fra iHerb så kan du få 5$ i rabatt ved å bruke denne koden: HOY908

Leave a Reply

