My latest insta moments

insta1
1
: Isabelle sin mat på våres frokost date på Ostehuset. 2: Makeup-Rød eyeliner. 3: Makeup-Gul eyeliner 4: Rammet inn bilde fra etsy. 5: Favorittsmykke mitt
6: Grillet fersken med vaniljekesam. 7: Nye bilder fra etsy 8: Bringebærmos 9: Hjemmelaget skogsbær iste. 10: Date på ølbergstranda med min kjære

insta2

 

1: Bananpannekaker med jordbær. (favorittfrokosten). 2: Lærte endelig å “lightpainte”. Dette er første forsøk. 3: Min kjære på grillfest hos utleieren vår.

Følg meg gjerne på Instagram der brukernavnet mitt er: hoyesen
-Hva heter du på Instagram?

Leave a Reply

