Veet

Skjermbilde 2013-06-06 kl. 11.16.55

Jeg er medlem på Buzzador. Der kan du melde deg på forskjellige kampanjer og er du heldig får du väre testperson.
Du får da teste forskjellige produkter og får i oppgave og gi ut testere og brosjyrer til venner, familie og kollegaer og fortelle om produktet og Buzzador.

Siste kampanje jeg ble med i er for Veet og jeg fikk disse produktene:
-Veet Easy Wax System
-Veet Precision Wax and Care

Veet Easy Wax system er et profesjonelt designet og selvoppvarmende voksesystem med en unik roll-on applikator.
Den gir perfekte lag, perfekt temperatur og perfekte resultater.
Det er enkelt å sette refill i maskinen.
Kan benyttes til alle hudtyper.
Oppvarmes i 20 minutter og er deretter klar til bruk.
Jeg synes denne var knallgod. Ga meg silkemyke ben ved förste anvending.

Veet Precision Wax and Care fjerner enkelt og nöyaktig uönsket hårvekst i ansiktet.
Velegnet til overleppe, hake og öyenbryn.
Resultatet varer i ca 3-4 uker.
Kan brukes av alle hudtyper.

Hvilken hårfjerningstyper bruker du? 

Leave a Reply

